Termene limită

  • 30 noiembrie 2021 – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
  • 2 decembrie – Acceptarea temei și a prezentării
  • 8 decembrie – Sesiunea de comunicări științifice
  • 15 ianuarie – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare
Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB), în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri, organizează in data de 8 Decembrie 2021 Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților. Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale facultăților Universității din București.

Studenții și cadrele didactice UB sunt invitați să dezbată noi concepte, abordări și practici inovatoare în domeniul antreprenoriatului, într-o lume care trece prin criză. Multe companii și-au accelerat eforturile de adaptare la noile condiții create de criza COVID-19, căutând să învețe rapid într-un mediu extrem de schimbător. Criza COVID19 poate servi ca o oportunitate pentru organizațiile antreprenoriale de a face unele schimbări fundamentale, îmbunătățind procesele de afaceri și începând noi afaceri care le vor permite să prospere.

Sunt binevenite lucrări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc dar și internațional. Studenții pot prezenta modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, dar nu numai. Sunt așteptate și prezentări ale unor proiecte de antreprenorial social, dar și prezentarea unor idei de afaceri.  Studenții pot prezenta cercetări privind predarea și învățarea antreprenorială în universități, și multe alte aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.

Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotrivă, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale. Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație. În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.

Pot participa, de asemenea, reprezentanți ai Societăților Antreprenoriale Studențești, Centrelor de Transfer Tehnologic, incubatoarelor, programelor de accelerare a afacerilor, cât și finanțatori ai antreprenoriatului și inovării, companii private și autorități publice.

Discuțiile vor fi grupate în jurul următoarelor teme (fără a se limita la acestea):

  • Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți
  • Antreprenoriat, inovație și tehnologie;
  • Antreprenoriat educațional, cultural și social;
  • Antreprenoriat medical și pentru sănătate;
  • Promovarea  culturii  antreprenoriale;
  • Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare;
  • Antreprenoriat și responsabilitate socială;
  • Educația  antreprenorială  și dezvoltarea durabilă;
  • Elemente de management/marketing la  nivelul  start-up-urilor.

Pentru participare, sunt necesari următorii pași:

  • Studenții/masteranzii își vor alege o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator. Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
  • Lucrările vor fi evaluate de către profesorul coordonator, care își va exprima acceptul ca lucrarea să fie prezentată în cadrul sesiunii.
  • Înscrierea lucrărilor se face prin e-mail la adresele: proiectsas@hub.unibuc.ro/cojocaru@faa.unibuc.ro până la data de 30 Noiembrie 2021. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
  • Lucrările complete trimise până la data de 15 ianuarie 2022 pot fi acceptate pentru publicare într-una dintre revistele Universității din București (cu condiția îndeplinirii condițiilor de publicare stabilite de fiecare revistă).
  • Se acordă diplome de participare pentru fiecare student care prezintă o lucrare, și premii pentru cele mai bune lucrări științifice din fiecare secțiune.

Termene limită

  • 30 noiembrie 2021 – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
  • 2 decembrie – Acceptarea temei și a prezentării
  • 8 decembrie – Sesiunea de comunicări științifice
  • 15 ianuarie – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare

Așadar, dacă sunteți studenți UB la toate ciclurile (licență, master, doctorat), sunteți animați de spirit antreprenorial, aveți o idee de afaceri și doriți să învățați despre construirea unei afaceri, vă puteți înscrie la Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților. Veți învăța într-un mediu divers, printre studenți din mai multe facultăți ale UB, veți obține cunoștințe  despre antreprenoriat și veți învăța cum să le aplicați proiectelor dvs.